Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 17 augusti 2014

Garagestädning!

Idag var det perfekt väder för att städa garaget!

För att kunna börja gällde det att först få ut lite saker så vi kunde få lite rotation på sakerna!
Tillslut blev det 4 st svarta sopsäckar i slänghögen + en väldigt trasig dator! Och en bra hög till stugan. När killarna åkte för att spela en träningsmatch gick jag lös på alla mina tidningar och papper. Det blev 4 st stora papperskassar till returen och 9 st tomma tidningssamlare! Känner mig väldigt duktig och har väldigt ont i ryggen! ;) Men det är det värt. Nu ska allt bös bara lämna hemmet så blir det jättefint!!

Nästa helg kanske man orkar ta ett nappatag i garderoben. Värmde upp lite igår och slängde 2 st ICA-kassar med odugliga/trasiga trosor, strumpor och BH'ar! Vad mycket plats det blir i lådorna!!

Kineserna har inte fel! Feng shui är helt rätt!!

1 kommentar:

  1. O tänka sig att Milla och Martin fick användning av vissa saker :)/G

    SvaraRadera