Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































onsdag 8 oktober 2014

Danmark!

Nu har vi varit på den årliga shoppingturen till Danmark med allra bästaste shoppingmusketörerna!!
En helt otrolgt mysig helg med god mat och massor av shopping!
Här kommer ett litet collage av bilder från helgen. 


Äntligen på väg! Den här gången redan på torsdagen!
Ett bra boende för ett bra pris på ibis Styles i Göteborg för att orka med massor av shopping på fredagen!

Dagens lunch fredag!
 
Fika, vissa tog kaffe och kaka andra tog öl!!

Förrätt på fredagen. Rökt lax, sallad o dillmajonäs.

En mycket god biff med gorgonzolasås. Bägge rätterna för 139 Dkr!

Den nya restaurangen vi gick på på fredagen.

Fantastiska smørebröd på Hos Henius. Denna med stekt rödspätta var SÅ god!!
Till detta tog vi öl och en lille en!!

Maria och Görel.

Camilla

Lite bubbel på rummet när vi gick igenom våra inköp. 

Som vanligt hann jag börja äta innan jag kom på att jag skulle ta ett kort!
Men vilken smak!! Supergott! Lammköttfärslimpa med sky och fikon. 
CUPO's levererade verkligen! Jättegod mat, jättebra service  och mysig lokal!

Det goda vinet!

Och desserten, ost ost ost. 5 st olika ostar med en tomatmarmelad och marinerade nötter..
Även detta var jättegott! En jättemumsig kväll!

Söndagsfrukost!

På väg hem igen efter en helt otroligt mysig helg!

Välplackad bil 😄


1 kommentar: