Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 4 juli 2015

Hög tid för ett nytt inlägg!!

Tiden går så fort! Särskilt när det finns många hållpunkter. Mathias har nu provtagning en gång per vecka och hitten tills har allt gått åt rätt håll. Känns otroligt bra!

Nu har äntligen sommarvärmen kommit och idag vet jag faktiskt inte hur många bad jag tagit ;) 
Mamma var här en stund på eftermiddagen och fikade och testade poolen. Hon ville nästan inte gå upp ur vattnet ;) 


CM försökte än en gång att få flädern att förstå att den inte behöver växa så in i norden! Men det är lättare sagt än gjort. Den har skjutit skott som är närmare 2 m!!


Idag började jag läsa min pappas morfars Levnadsminnen. En fascinerande nedteckning av livet från 1872 och till 1949. Ska bli spännande att se hur det var att leva på den tiden. 

 
Nu sitter vi på altanen och bara njuter av den varma kvällen. Hoppas det håller isig ett tag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar