Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 16 november 2013

Danmark!

Äntligen är det dags för vår årliga Danmarks-resa. 
Vi startade redan klockan 5 igår morse, resan gick jättebra och vi var framme vid terminalen i god tid.
Väl på båten blev det lite frukost i form av räkmacka och the/kaffe.

God frukost!

Planeringsdax!



Värt att tänka på är att det finns mycket bra shopping redan i Fredrikshamn! Maria och Görel hittade en hel del fina saker redan i första butiken! Och det roliga (eller konstiga) är att dom känner igen oss i den butiken! Handlar vi SÅ mycket, eller beter vi oss så konstigt? ;)

Lunch intogs vid korvkiosken. 



Sen hade vi en liten kris när jag upptäckte att jag tappat bilnyckeln! Men den var som tur var snabbt avvärjd genom att tjejerna i den andra butiken vi var inne i hade hittat den i min provhytt!! Ibland ska man ha tur!

Avfärd mot Aalborg och incheckning på hotellet, sen ut på stan igen! 

Camilla vid STOR glitter-sko!

Vi gick ner Jumfru Anne-gade när det faktiskt var öppet! Men vi gick inte in någonstans ;)


Middagen intogs på den välbekanta restaurangen Salt & Peppar. Jättegod två-rätters meny med gott vin till!

En god biff med bea!

Mina goa shopping- kompisar!

Innan vi stupade i säng hann vi med en liten kaffegott i hotellbaren. Vi fick visa bartendern hur man gör!

Nu är det dags att shoppa mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar