Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































måndag 12 november 2012

Rökt regnbåge!

Blev ovanligt lyxig måndagsmiddag idag. Hade en rökt regnbåge i kylen som jag faktiskt glömt bort i hastigheten! Med kokt potatis och lingonsås ( fraiche med rårörda lingon) till blev det en supermumsig middag. Ett tag trodde jag att det kanske skulle bli en mat låda till i morgon men nej då. Det tog tabberas på allt ;) Men det är väl bra att de tycker om maten.
Nu har jag lagat ett par jeans till en tjej på Gruvön och tänker bänka mig framför TV'n och vänta på "Lycke" ;)

4 kommentarer:

  1. Ja nu testar jag så får vi se. Gunilla här. Jag kan tänka mej som jag sa brillor de randiga och kanelstänger samt stjärnanis om det finns i påsar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skall vi nog kunna fixa! Kul att jag fått ordning på kommenteringen äntligen!

      Radera
    2. Det skall vi nog kunna fixa! Kul att jag fått ordning på kommenteringen äntligen!

      Radera