Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 12 januari 2013

Mys-lördag!

Idag har det varit en riktig mys-dag. Sovit länge, ätit frukost länge med nygjord julskinka och korsord, liten promenad och nu fika med skidåkning på tvn.
Härligt med sådana här dagar!
Skall ta ner julgardinerna lite senare och har hunnit med att baka siktkakor.

I veckan beställde jag lite olika tyger. Ett skall bli nya köksgardiner, kors i taket!! Och sen beställde jag lite tyg för att göra applikationer på två kuddar till Magnus. Så nu måste jag hämta mitt tygpaket, spännande att se om tygerna är lika fina som på bild ;)

I morgon kväll skall jag och min kollega Mikael åka till Ängelholm för att gå på kurs i EPLAN. Skall bli kul. Och väldigt trevligt att få sällskap på den långa bilresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar