Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 13 april 2013

April-väder!

Vad skulle det här vara bra för??
Känns väldigt onödigt, men det kanske är bra för snö- och issmältningen. Hoppas att det blir varmt nu så att det smälter bort fort ( och att jag inte behöver skotta!).

Det kommer att bli en mysig inne-dag idag med bakning och sömnad på schemat. Redan nu står en surdegslima i ugnen och två stycken ligger och jäser och väntar på sin tur i ugnen! Lite tokig känner jag mig för jag skulle vilja göra några bröd till, men vem ska äta allt? Får kolla med tex. Görel, hon kan vara intresserad ;)

Jag återkommer med recepten på bröden, det ser väldigt lovande ut så här långt i alla fall.


1 kommentar: