Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 20 april 2013

Vår på altanen!

Nu har jag äntligen befriat vårt olivträd och lagerbusken från sina vintertält!
Oliven ser ut att ha klarat vintern galant, lagern ser lite torr ut här och där men det går säkert att avhjälpa med lite klippning, den är ju inte helt död!

Igår fick jag en jättefin och jättestor hortensia av flickorna! Idag fick den flytta ut i uterummet när jag hade röjt lite och fått undan en massa väldigt döda växter!
Det blev väldigt fint och vårligt med en gång!

Nu får det nog bli en stund i solen innan jag måste ta tag i sömnaden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar