Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 20 april 2013

Underbar kväll med tjejerna!

Igår hade vi tjej-kväll här hemma. Maria, Camilla och Görel kom för "lite" vin och ost och små-plock.
En helt underbar kväll med massor av prat och skratt, kvällen avslutades inte förrän kl. 01.30!

Vi började med lite bubbel, en prosecco, och sen hade jag använt vår devis "varför välja" när jag var på systemet. Så vi hade tre olika sorters vin, kul att prova lite olika och se hur dom passade med de olika ostarna.

Jag bjöd på diverse ostar och charkuterier samt lite frukt och grönt. Hade också fått till ett surdegsbröd som fortfarande var lite varmt!
Till kaffet ( och teet) serverade jag citronpajer i portions-format.

Görel hade gjort en "pava" Apple martini. Den var mycket god och intogs som en efter-efterrätt!

Skall ge mig ut i solen en stund innan jag skall ge mig på mina sömnads-projekt. Skall försöka få ihop en klänning, få till en grundklänning och nåla ihop "springer-klänningen. Hoppas dagens timmar räcker till ;)







1 kommentar:

  1. Va kul o ha tjejkompisar så nära,mina är så långt bort:-(

    SvaraRadera