Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 22 februari 2014

Stockholmsresa

I förra veckan var jag på kurs i Stockholm. En väldigt bra kurs i ellära!
Jag fick bo hos Jenny med familj trots att det var mitt i veckan! Kände mig väldigt välkommen till det fina "Hotel Weister" ;) Dom hade tillochmed lagt choklad på kudden ;)

Det blev tacos på tisdagkvällen och räkor på onsdagen, mycket mumsigt!

Emma och Sara beredda att hugga in på middagen. 

Detta är Molly, deras nya familjemedlem!

I april ska jag tillbaka och gå fortsättningen och då kommer jag att få bo där igen!

I lördags stod det städning och bakning på schemat för igår firade vi Mathias som fyller 19 år idag.
Grattis Matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar