Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 1 juni 2014

Blomsterprakt!

Idag var jag till Hveems handelsträdgård för att köpa blommor till trädgården och balkongen. 

Det är helt otroligt vad mycket fina blommor dom har!
Jag fick med mig ett helt lass hem ;) Så nu är det planterat på balkongen, vid entrén, vid poolen och i krukorna vid altanen. 




Tomaterna och chilin fick också större krukor, så ska dom klara sig resten av säsongen. 

Hade även en tjej till här som behövde hjälp med kortning av sin balklänning.
Nu har jag fixat längden på två klänningar och har bara knappen i nacken kvar på Hertz klänning. Skönt att snart vara helt klar ;)

Nu sitter vi och planerar inför studenten. Mat ska beställas och vilken tårta ska vi ha?? Men det är kära bestyr. 

1 kommentar:

  1. Vems trädgård det än var hö hö( uselt skämt) så blev det jättebra och fint :), student ja...jo det är ju lite o pyssla med /G

    SvaraRadera