Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 13 oktober 2012

Jobb, handboll och bakning

Idag har jag hunnit med både jobb, bakning och handboll! Härligt! Tänkte lite fel när jag kom hem från Gruvön och satte min deg. Tiden fanns liksom inte ;) Men då kom jag på att brödet kunde jäsa på altanen under tiden jag var på handboll, en lysade ide för den matchen hade varit dumt att missa!
Matchen ( Helltons herrar mot Forshaga) började inte bra för Hellton men i andra halvlek kom ett lag som verkligen ville vinna ut! Och som dom spelade och kämpade! Tog upp ett 6 måls underläge till ledning med 4 bollar. Och det höll hela vägen fast det blev onödigt spännade på slutet. Vinst för Hellton med 24-23!! Helt slut fast jag bara tittat på ;)
Nu är middagen avklarad och brödet gräddat. Snart dags för sängen, i morgon väntar brytning av trafo på Gruvön klockan 07.00!
Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar