Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































torsdag 11 oktober 2012

Träning och lite mat!

I kväll var det dags för träning igen! Detta kan ju bli en vana ;)
Det blev 0,5 h spinning och 0,5 h cx-works ( plankan i 30 min känns det som). När jag kom hem var jag tok-hungrig! Det fanns lite ugnsstekt falukorv kvar, kompletterade med kesoplättar, mycket gott!
I morgon är sista dagen innan revitionsstoppet på Gruvön drar igång. Skall bli både kul och läskigt ;)

Här kommer receptet på kesoplättarna.
Det blir 3-4 stycken
1 ägg
125 g keso
0,75 msk fiberhusk
1 tsk chiafrön
En nypa salt

Mixa ihop allt med en mixerstav. Låt stå en liten stund. Stek i kokosfett eller smör i medelvarm panna. Det tar en stund innan man kan vända plättarna. Se till att de blir gyllene på bägge sidorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar