Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































fredag 12 oktober 2012

Taccos-kväll!

Det blir taccos denna fredag! Jag har gjort ostpuffar till mig med lite grillkrydda på. Till dessa blir det köttfärs, rödlök, riven ost, gurka, creme fraiche och tomatsalsa. Mums!
I morgon blir det jobb, men förhoppningsvis bara halva dagen ;)

Ostpuffar
1 äggvita
2 dl riven ost
Ev . lite grillkrydda

Vispa äggvitan hårt och blanda med osten. Klicka ut i ca 6 st högar som du plattar ut lite. Strö ev. över lite grillkrydda.
Grädda i 200 grader i ca 13 min, håll koll så att de inte bränns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar