Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 3 februari 2013

50-års fest!

Inser att jag nog är en av de sämre bloggarna i landet;) Glömmer ju att ta kort på det som händer!

Som i går när vi hade 50- årsfest för CM. Inga kort på dukningen, som var jättefin med Camillas hjälp, inga kort på maten och kocken från Terassen, jättegod mat och trevlig kock, inga kort på alla tårtorna, Budapest-längder fyllda med hallon och inga kort på alla härliga vänner och släktingar!
Jag måste faktiskt bli bättre på det här med foto!

Men, men, vi hade en fantastisk kväll med god mat, goda viner, och fantastiska vänner som aldrig ville sluta dansa!! Vid fyratiden ryckte jag sladden ur musikmaskinen, då var det fortfarande fyra stycken tappra dansare kvar på golvet ;)

Underbar kväll som vi kommer att minnas länge! Tack alla som var med och gjorde kvällen till den superkväll den blev!!
Nu får vi försöka vila lite så vi orkar arbeta i morgon!

1 kommentar:

  1. En kanontrevlig kväll/natt. Mina fötter var mycket glada att gå ur skorna när vi kl tre klev in på klykvägen. Du får be Elin om kort,hon fotade duktigt. G

    SvaraRadera