Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































måndag 10 juni 2013

Leverans igen!

Nu är de två sista klänningarna levererade. En sprudlande glad Elin kom och hämtade sin studentklänning och sin balklänning. Det är sånt här som verkligen gör det värt att sy!!
Imorgon skall jag gå till CCC och kolla hur tjejerna kommer att se ut när de helt färdigfixade!

En nöjd Elin!

Och bakifrån.

Klänningen med helt klar rygg.

Elins studentklänning.

En bättre bild på Saras klänning framifrån.

Och en bakifrån ;)

Nu kan jag börja sy till mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar