Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 12 oktober 2013

Husbestyr!

Idag har dagen ägnats åt städning och bakning. 
Imorgon blir det ett lite försenat födelsedagskalas. Och då behöver man både städa och baka! 
Städning först och sen bakade jag både klassiska kanelbullar och bullar fyllda med mandelmassa och märk choklad. Eter det bakade jag en tårta, tror den både kommer att bli god och snygg ;) Återkommer med bild och utlåtande i morgon! 
Mitt i allt i hopa  var det handbollsmatch i Forshaga, det blev vinst mot tTam Kropps med 32-19. Härligt! Magnus gjorde en mycket bra match, Matte satt i publiken på grund av en envis förkylning.

Till middag grillade CM flankstek, egengjorda klyftpotatisar och sallad till. Mums!!

Lite bilder.
Mandelmasse- och chokladbullarna.

Middagstallriken.

1 kommentar: