Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 26 maj 2013

En härlig dag!

Vilket väder det varit idag! Riktig sommar. Och firad blev jag också, har fått jättefina nya löparskor! Undrar vad de menar med det? ;) men med så här fina skor måste jag nästan börja springa, ellerhur?

På förmiddagen blev det lite trädgårdsfix innan vi skulle till Elin och fira hennes födelsedag.

Elins jättefina födelsedagstårta! Visst är rosorna fina! Elina har gjort dom i marsipan!

Lite bilder på blommorna jag planterade i går.

På eftermiddagen blev det ytterligare lite trädgårdsarbete. Nu ikväll blev det lite grillning med Siv och Erik. 
Erik, Mathias, CM och Siv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar