Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 5 maj 2013

Trevlig helg!

Den här helgen har haft mycket att erbjuda.

Igår fick jag först lite sytt sen så åt vi årets första rabarberpaj! rabarbern kom från Göteborg, vår egen har knappt kommit upp alls.
På eftermiddagen var det handboll på TV'n så då var killarna bänkade.
Framåt kvällen var det dags att göra sig i ordning för 50-års fest. Det var Gunilla, CM's brors sambo som fyllde år. Vi fick massor av god mat och väldigt mycket vin! Idag har jag varit lite matt i pälsen :)
Dagens väder var strålande sol och ganska varmt, så man kunde sitta och mysa i solen mest hela dagen!

Nu ikväll grillade vi förkokta kamben. Mycket god snabbmat! Med en härlig sallad med fetaost i blev det en supergod middag!

En bild på grattis-kortet jag gjorde till Gunilla och vår middag ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar