Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 8 september 2013

Lördagskväll.

Igår kväll hade vi CM's bror med sambo på middag. 

Vi började med lite rosa bubbel, en cava som heter "lavit rosade brut", mycket god!
En tom flaska:)

En fin orkidé fick vi av Björn och Gunilla.

Sen blev det grillad ryggbiff, egen klyftpotatis, champinjonsås, italienskt kryddsmör och ugnsstekt vitkål med tomatpesto. En väldigt god middag. Men någon bild kan jag inte bidra med för maten var för god ;).

Vi pysslade även en del i trädgården under dagen, CM klippte gräs och jag tog mig an ogräset mellan våra kullerstenar på framsidan. Det blir väldigt snyggt men tyvärr håller det inte så länge. Funderar på att köpa massor med salt och strö ut, tror det kan funka.

Jag köpte även lite höstblommor att förgylla altanen med, nu gäller det bara att komma ihåg att vattna dom ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar