Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































torsdag 12 september 2013

Packa!

Imorgon åker jag med jobbet till Berlin för en konferenshelg! Det ska bli jätteroligt!
Håller på och packar som bäst. Har jag packat för lite? Har jag packat lagom? Har jag packat för mycket, antagligen ;) Men man måste ju vara beredd på allt!
Tror jag fått med det mesta, men värst är skor! Ska man ha skor som man "dör" av bara för att dom är snygga? Tar nog med både snyggskorna och något lite mer praktiskt :)

Nästan fyllt en väska! Jag ska ju bara vara borta tre nätter!

1 kommentar:

  1. Man kan aldrig veta vad man ska göra. Ta ett par skor du 'halvdör' i :-) / G

    SvaraRadera