Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 3 mars 2013

Balklänningsgenomgång nr 2!

Nu har jag haft balklänningsgenomgång nummer 2. Vi lyckades landa i både färg och form. Nu skall jag beställa tygprover och sen kör vi! Även denna kommer att bli jätte bra! Så härligt när man känner direkt att det här kommer att bli toppen!

För första klänningen är tyget inköpt och nu skall jag bara sy färdigt rå-modellen!

4 kommentarer:

  1. Kul! Kanske kan spetstyget som ska va sjal kunna beställas samtidigt? Kan vi höras om det?/ G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Gå in på stoffochstil.se och kolla vad ni vill ha ;)

      Radera
    2. Absolut! Gå in på stoffochstil.se och kolla vad ni vill ha ;)

      Radera
    3. När behöver du beställa? O hur vet vi vad mkt som går åt?

      Radera