Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 17 mars 2013

Mina härliga balklännings-flickor!

Haft besök av båda mina balklännings-flickor!

Först kom Sara med sin kompis Sara. Hon provade den modell jag gjort och lite ändringar blir det men på det hela taget satt klänningen jätte bra!! Tyget hon köpt i Stockolm var jättefint och har en fin orange-aprikos färg, kommer att bli en jättefin klänning.

Sen kom Elin, hon tyckte färgen på tygproverna var bra, så det kör vi på! Sen skulle hon kolla om hon kunde hitta något mer broderat tyg i en annan storlek för sin "spring-ut" klänning.
Nu skall det bli sömnad av modell-klänning även till Elin!

En bild på Saras tyg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar