Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 11 januari 2014

Ännu mer träning!

Träning idag med! 
Det blev ett supertufft Bodybalance-pass idag. Undrar vad kroppen säger om det imorgon? Men det var ett väldigt bra pass. Detta blir det på måndag igen!

När jag kom hem så kom Josefin Hertz på besök för att diskutera balklänning! Jättemysigt! Nu har vi en plan och jag har redan börjat på överdelen, kommer att bli toppen ;)

Till middag idag blev det stekt torskrygg med CM's goda räksås. Jag gjorde även lite gräddstuvad spenat till. Jättegott blev det!! 

CM köpte 10 kg fisk i förrgår! En kille kom och ringde på dörren och erbjöd oss att köpa "färskfryst" fisk. CM slog till med 5 kg torskrygg, 2,5 kg rödingfilé och 2,5 kg spättafilé.
Jag kan informera att torskryggen var jätte fin!! Nu kommer det att bli mycket fisk framöver ;)



2 kommentarer:

  1. Men Gud vem va det??? Ja som älsker fisk. / G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smartfisk.se! Dom åkte på vår gata och ringde på. Dom kanske kommer förbi er snart också.

      Radera