Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































fredag 31 januari 2014

Tjejkväll på Matstudion!


Igår kväll var jag och mina härliga shopping-kompisar på thaimatsprovning på Matstudion!
Det var Görel som i början av januari kom med idén att vi skulle testa detta. Man anmäler sig och betalar på nätet. Sen var det en thailänsk tjej från Grums som lagade en massa goda thairätter, närmare bestämt 6s tycken! Vi köpte öl och vitt vin, det var jättegott och jättetrevlig! Jag tror vi var totalt 22 stycken. Vi satt vid 2 långbord vilket gjorde att man fick prata med nya bekantskaper!




Matstudion är inte en restaurang i vanlig bemärkelse, de tar bara emot förbokade gäster som lagar maten själva eller är med på någon provning. En mycket bra och kul idé. Måste prata med min chef om att vi skulle kunna ha någon aktivitet där!

Efter detta gick vi till Blå och tog lite kaffegott och rödvin. 
Kändes lite trögt i morse ;)

1 kommentar:

  1. Den 13 februari har Annsofie choklad o vin provning där om du kollar hemsida deras. Man får med sig praliner hem Jammi / G

    SvaraRadera