Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































tisdag 28 januari 2014

Yoga-tisdag

Idag är det yogadagen. Att få åka till Kil och andas och slappna av en gång i veckan är helt underbart! 
Att dessutom få lyssna till härliga Helena Karlsson som har Yoga Akademien är helhärligt!

Igår körde jag och Camilla vårt Bodybalance-pass. Det var riktigt tufft och väldigt varmt. Så idag på yogan kan eventuellt våra ben protestera lite, vi får väl se hur det går ;)

Till middag idag blev det wokade grönsaker med wokad picnicbog och jag gjorde en hemmagjord sambal-majonäs till mig och Maria. Mums! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar