Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































måndag 29 juli 2013

Akut rotfyllning och sommarväder!

Så har då Siv, Erik,  Björn och Gunilla åkt hem. Lugnet har lägrat sig över stugan ;) Nej, det har varit jättetrevligt att ha dom här och nu känns det ganska tomt här!

I eftermiddags så hade jag min tandläkartid för rotfyllningen, lite nervös var för hur lång tid och hur ont detta skulle göra. Men jag hade inte behövt oroa mig för varken det ena eller det andra! Jättegullig tandläkare ,tandsköterska och receptionist på Sverigeklinikerna i Leksand! Ingreppet gick väldigt fort och med hjälp av lite bedövning kändes det inte alls!!! Nu väntar slutbehandlingen som jag får göra hemma i Karlstad, men det kan ju inte bli värre, eller hur!?

Vi har dessutom hunnit med att njuta av solen, ett par bad och kajaktur(er), vilken dag det varit!!

Har nu avnjutit en pizza och ett ( eller fler) glas rött på verandan, supergott! Som jag längtat efter detta rödvin! Claustaler är inte alls lika gott ;)

Det godaste vinet på länge!

Finaste manen i världen! Puss på dig!

Och en middagsutsikt som inte går av för hackor!


1 kommentar:

  1. Underbar tripp till er. O ja har turen med att älska den andra underbara mannen: broder Björn:-) .

    SvaraRadera