Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































söndag 28 juli 2013

Mera söndag!

Nu sitter vi här, jag, CM och Björn och "leker" med våra paddor. Resten av gänget har krupit till kojs.

Även idag har vi kunnat sola och bada, men det har inte varit så klart väder idag. Sitta vid stranden och fika kan man ju göra ändå, det blåste ju nästan inte alls.

Vi kunde sitta ute och äta på verandan idag också, men det såg mörkt ut ett tag med blåst och lätt regn. Men lagom tills att maten var klar mojnade vinden och regnet upphörde, man skall ha tur ibland ;)

Middagen ikväll bestod av grillade hamburgare med goda tillbehör. Jag fick även i kväll hålla mig till Claustaler-öl, men jag har inte ont i tanden (på grund av alla piller) och det är ju bra! I morgon har jag ju äntligen min tandläkartid, vi får väl se hur lycklig jag är efter det...

Dagen middag. Behöver jag säga att man blev mer än mätt på denna portion ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar