Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































fredag 5 juli 2013

Serius shopping!

Idag har det varit shopping för hela slanten! In och ut ur butiker mest hela dagen. Vi började på Hugo Boss och sen följde alla affärer i en strid ström! Jag gick som vanligt upp på Boss damavdelning, fantastiska plagg till fantastiska priser! Jag provade en svart kavaj, satt som en handske, men att betala 2500:- för en kavaj som jag inte behöver..... Nej det gör jag inte!
Men jag gjorde lite fynd på Esprit och på en lågprisbutik som heter Takko. 

Nu har vi ätit middag på Adler igen ;) Idag blev det en Adlerteller, en jättestor tallrik med ris, pommes, fläskkotletter, grillspett, lammkotletter och lammfärsbiffar. Till förrätt kom det in en jättestor sallad med tomat, gurka, lök, paprika och fetaost. Otroligt gott!

Snart är det dags för sängen. Imorgon bär det av mot Lübeck. En resa på ca 75 mil!

Hugo Boss here we come!

"Liten" fikapaus, kolla in wienerbröden!

Och CM's tårtbit!

Den här butiken fick ockdå ett besök ;)

En nöjd man efter dagen handling!

Förrättssalladen.

Adlerteller, och då har alla fyra tagit mat redan :)

1 kommentar: