Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































torsdag 11 juli 2013

Ny design!

Höll på att bli tokig på layouten på bloggen. Sist jag var inne och pillade på designen blev det jag inte riktigt nöjd. Hur jag än gjorde blev det inte som jag tänkt!

Men nu är jag lite nöjdare, inte helt nöjd men det är OK. Har tänkt att be någon som är bättre på det här än jag om hjälp, Elin eller Magnus till exempel :)

Vad tycker ni? Är det OK?

Återkommer under morgondagen om vad som varit på tapeten idag ;)

1 kommentar:

  1. Den blev jättebra! Bara att du hör utav dig om du behöver min hjälp! :-)

    SvaraRadera