Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































tisdag 9 juli 2013

På jobbet igen!

Så var det dags att arbeta lite innan nästa ledighet!

Det var helt OK men vi var bara två stycken på kontoret så lite ödsligt var det. Och väldigt varmt blev det under dagen. Det var så där varmt att man inte ville gå in igen om man hade gått ut ;)

Väl hemma igen blev det en löptur med maken och sonen på 5,6 km. Den här gången stod det intervaller på schemat! Vi joggade i 5 minuter sen sprang vi nästan max i 1 minut och gick i 1 minut detta upprepades 9 gånger! Sen gick och joggade vi tillbaka. Behöver jag tala om att det var jättejobbigt och att jag hade samma färg på tröjan som i ansiktet, jätteröd ;) Det hela avslutades med ett dopp i poolen!

Till middag idag blev det korvstroganof med blomkålsris, mums. Till Allsång på Skansen blev det en liten chokladbit också, den var jag värd tycker jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar