Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































torsdag 8 augusti 2013

Lite bakning på kvällskvisten.

Under dagen blev jag sugen på att baka och hittade ett recept på kokaihop.se ac GOE. Tekakor med morot. Dom doftar ljuvligt, vi får väl se i morgon om killarna ger tummen upp.

Receptet kommer i morgon, men en bild kan jag bidra med ;)


Jag bakade även en plåt med LCHF-bröd med keso. Även detta ser bra ut, får testa i morgon bitti.


Ser fram emot morgonen med dubbla känslor. Ska till tandläkaren igen. Förhoppningsvis kan dom göra klart min tand och att det inte tar för lång tid. Håll tummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar