Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































lördag 31 augusti 2013

Mysig fredag!

Slutade tidigt idag och åkte till Sats och tränade med Camilla. Tog emot lite i början för jag hade ju lite träningsvärk. Men efteråt kände vi oss otroligt duktiga ;) Idag kan jag tala om att träningsvärken är enorm!!

Sen åkte jag och handlade, fixade lite hemma och förberedde för lite plockmat tillsammans med Camilla som kom upp och sällskapade med mig under fredagskvällen. Alla killarna hade ju åkt till Kortedala på handbollscup.

Vi åt massor med god plockmat, drack gott vin och pratade tills klockan 1!! Camilla var ju tvungen att vänta tills det värsta regnandet hade gett sig ;)
Tack Camilla för en jättetrevlig kväll!

Här kommer ett litet bildpotpurri på maten vi åt igår.

Inför förberedelserna. Snackpaprika, champinjoner och sparris.

Camilla ser fram emot middagen ;)

Ungsstekta champinjoner fyllda med Philadelphia örter och vitlök.

Bresola, fransk lantsalami och serranoskinka.

Snackpaprika fyllde med en blandning av Philadelphia och fetaost och stekta sparrisar med hyvlad parmesan.

Taleggio, chèvre och Cambozola.

Inlagda "snacks"-oliver från Zeta, mycket goda.

Mitt fröknäcke.

En ganska komplett talrik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar