Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































fredag 2 augusti 2013

Stockholm tur och retur!

Igår åkte jag med CM till Stockholm över dagen. CM skulle dit i jobbet och jag hade ju inget bättre för mig ;)
Mysigt med en liten biltur, var ju länge sen senast ;)

När vi kom fram passade vi på att ta en fika på Vetekatten på Kungsgatan. Vilket gulligt café!
Vi valde mackor med salami och brie, sen orkade vi tyvärr inget mer! Men skulle kunnat sitta där hela dagen!


Medan CM jobbade gick jag på stan. Gjorde en del fina fynd ;) 
Bland annat var det rea Zara!
Kan ju inte påstå att jag behövde något men......

Mina "fynd" från Zara.

Sen gick jag till Sturegallerian och köpte bröd från Gateau. Vem kan gå förbi en sån bröddisk???


Min vana trogen gick jag på "varför välja"! Det blev en bit ljust med rågsurdeg och ett danskt rågbröd. Ser väldigt mumsiga ut!

Ursäkta att den blev på snedden!!

Jag kan även meddela att årets första julklappar är inköpta! Nu återstår bara att komma ihåg att jag köpt dom och var jag gömt dom ;)

3 kommentarer:

  1. Oj det misstaget har du visst gjort förr säger Björn:-)

    SvaraRadera
  2. Har jag! ;) Och det värsta är att jag kommer att göra det igen!!

    SvaraRadera
  3. Har jag! ;) Och det värsta är att jag kommer att göra det igen!!

    SvaraRadera